Leirinformasjon

Dusjmuligheter
Leiren vil fasilitere for dusjmuligheter under leiren. Vi vil komme tilbake til hvem dette tilbudet skal gjelde på et senere tidspunkt. 

Internett
Det vil bli satt opp internett på sentrale plasser på leiren. Fortrinnsvis på torget og i roverkroa. 

Rajer
Det blir muligheter for å forhåndsbestille rajer. Vi kommer tilbake med pris på dette. 

Hotelt og gjesteleir
Også denne gangen vil det bli hotelt og gjesteleir på leirområdet. Dette vil være et tilbud for personer med tilknytning til speiderbevegelsen eller deltakere på leiren. Det vil ikke være mulig å overnatte med bobil på leirområdet, men det er gode muligheter for å ordne dette selv i nærområdet for de som ønsker det. 

Roverhjelp 
Det legges opp til at roverne skal bidra med noen økter som helter (stab) under leiren. Etatene vil legge opp til ulike oppgaver roverne kan melde seg på, på forhånd. 
Mer informasjon om roverhjelp vil komme på et senere tidspunkt

Har du innspill til hvordan roverhjelp kan løses på best mulig måte? Send en mail til: Knut@agenda2021.no 

Har du innspill til til leirkomitéen, eller er du ute etter mer informasjon?
Komitéen vil ha samlinger 17.-18. januar og 27.-29. mars, hvor flere detaljer vil bli vedtatt. Du kan sende inn dine innspill i forkant. Mer informasjon vil bli tilgjengelig etter samlingene.
5.-7. juni blir det sentralstabsamling på Korsgård skole i Askim, hvor leiren skal være. Dette er en mulighet for staben til å bli godt kjent med både hverandre og leirstedet. 

Leirkomiteen

Leirkomiteen er oppnevnt av speiderstyret og består av:

Leirområdet

Agenda 2021 vil være i tilknytning til Korsgård skole i Askim. Klikk her for å se kartet.

Ambassadører

Siden 2001 Urban har vi på landsleir hatt en ordning med ambassadører, som utgjør et bindeledd mellom kretsene og leirkomiteen. Dette vil vi videreføre på Agenda 2021. Alle ambassadørene vil motta en egen ambassadør mail i løpet av november 2019.